سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارتیشن های شیشه ای

استفاده از پارتیشن های شیشه ای خصوصاً در محیط های اداری و کار رواج زیادی پیدا کرده است. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند. از جمله:

·         پارتیشن های شیشه ای فریم لس

·         پارتیشن شیشه ای متحرک ( پارتیشن متحرک )

·         پارتیشن شیشه ای رنگی

·         پارتیشن شیشه ای تک جداره

·         پارتیشن شیشه ای دوجداره

·         پارتیشن شیشه ای ریلی

·         پارتیشن شیشه و استیل

·         پارتیشن با شیشه سکوریت

·         پارتیشن شیشه ای اداری

استفاده از پارتیشن های شیشه ای مزایای متعددی دارد. سریع بودن اجرای پارتیشن شیشه ای ، پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای ، زیبایی ظاهری و ... .

ساختن پارتیشن شیشه ای توسط نصاب پارتیشن انجام می شود. از دیگر خدماتی که شرکت ریمانیس ارائه می کند ساخت انواع نمای داخلی توسط بلوک شیشه ای خصوصا! بلوک شیشه ای کاوه است. نصب بلوک شیشه ای که به آجر شیشه ای هم معروف هستند در زیبایی محیط نقش ویژه ای دارند.

اجرای انواع شیشه بالکن و بالکن های شیشه ای و درب شیشه ای اتوماتیک نیز از دیگر خدمات شرکت ریمانیس است. این درب های اتوماتیک شیشه ای سنسور دار بوده و به محض ورود افراد باز می شوند. نحوه اجرای بلوک شیشه ای را از سایت ریمانیس مطالعه بفرمایید.

سقف کاذب شیشه ای نیز در محیط گلخانه ها کاربرد دارد. ابعاد بلوک شیشه ای مطابق میل مشتری انتخاب می شود.

دیگر خدمات شرکت ریمانیس:

نصب دوش کابین

ساخت میزهای اداری شیشه ای

نصب سقف کاذب شیشه ای

و ...

واحدهای اداری و تجاری در همه? نقاط دنیا از واحدهای مسکونی گرانتر هستند. گرانی این واحدها سبب می شود تا همیشه افراد در استفاده از فضاهای اداری دچار وسواس بوده و با دقت در چیدمان نقطه به نقطه آن دقت نمایند. اگر در فضای خود به ایجاد حریم خصوصی با خواص آکوستیک نیاز دارید، آنگاه فضای دفتر کارشما، برای ایجاد محیطی آرام به این محصول برای پارتیشن بندی فضای شما نیازمند می باشد. نکته ای که در این میان نباید از آن غافل ماند تقسیم بندی واحدهاست. در محیط اداری همواره تفکیک فضا بسیار مهم بوده و از بیشترین دغدغه های صاحبان مشاغل می باشد.

پارتیشن شیشه ای- پارتیشن شیشه 

هنگامی که در حال برنامه ریزی برای طراحی فضای اداری خود هستید، یک جزء حیاتی می تواند پارتیشن شیشه ای دفتر باشد. شرکت های انگلیسی به طور چشم گیری خواستار استفاده از این محصول برای جدا کردن مناطق بزرگ اداره، به منظور رسیدن به مزایای کاربردی و زیبایی می باشند. این محصول با تفکیک فضا مانع از نفوذ صدا به دیگر نقاط می گردد و تا 50 دسبیل مانع صدا و ورود و خروج آن به دیگر واحدها می گردد. درنتیجه? این خاصیت، محیط شما کاملاً آرام و سازمان یافته است و شرایط مطلوبی برای فعالیت کارمندان را ایجاد می کند. 

 

جلوه پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه سکوریت با هر نوع دکوراسیون سازگار است و جلوه دهی مناسبی ایجاد می‌کند. این محصول بسیار دکوراتیو است و فریم‌های آن با هر نوع رنگ همرنگ شده و هارمونی می‌یابند. ترکیب عالی شیشه با یراق‌آلات و فریم استیل هارمونی زیبایی به محیط می‌بخشد. این محصول در فضاهای گوناگون وبا هر نوع دکوراسیون سازگار است و جلوه دهی مناسبی ایجاد می‌کند و نقش عمده‌ای در محیط اداری مدرن امروز بازی می‌کند. ایجاد طرح های متنوع سندبلاست از جمله نام تجاری ویا لوگو مراکز گوناگون، بر روی پارتیشن شیشه ای علاوه بر تفکیف فضای و افزایش امنیت در گسترش وتاکید بر نام تجاریتان در محیط بسیار موثر است. در مراکز و سالنهای آرایشی و بهداشتی استفاده از آن می‌تواند تأثیر بسیاری را بر نحوه عملکرد کارکنان و بازدیدکنندگان داشته باشد. برای حفظ حریم خصوصی و بهداشت روانی هر پارتیشن جداره فریم لس یا ساده با فرم و طرحی بر روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارتیشن با شیشه سکوریت

پارتیشن به عنوان جدا کننده فضا به وسیله متریال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که مناسب ترین و پرکاربرد ترین آنپارتیشن با شیشه سکوریت می باشد. شیشه سکوریت به دلیل خاصیت و مزایایی که دارد امروزه مورد استفاده فراوانی قرار گرفته است که پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت یک از کاربرد های آن می باشد. دلیل ای استفاده این می باشد که می توان طرح ههای مختلف و متفاوت از جمله لوگرو را روی شیشه سکوریت حک کرد تا زیبایی محیط اطراف بیشتر از قبل گردد.

هم چنین شیشه سکوریت را می توان با تنوع رنگی زیادی برای اجرای پارتیشن با شیشه سکوریت استفاده نمود. شیشه سکوریت استفاده شده برای پارتیشن درای خاصیت آگوستیک بوده و از انتقال صدا جلوگیری می کند و فضای آرام را ایجاد می نماید.

پارتیشن شیشه ای و استیل- پارتیشن شیشه و استیل

پارتیشن شیشه ای و استیل رابطه خوبی در ساختار پارتیشن های شیشه ای دارند. استفاده از استیل به عنوان فریم پارتیشن شیشه ای، زیبایی خاصی مجموعه ای که پارتیشن شیشه ای شده است می دهد. پارتیشن شیشه و استیل با توجه به زیبایی که ایجاد می کند طرفدار زیادی دارند.پیشنهاد ما به شما این است که از ترکیب پارتیشین شیشه ای و استیل در طراحی فضای خود استفاده کنید. پارتیشن شیشه و استیل علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد. مدت زمان عمر مفید استفاده از پارتیشن شیشه ای استیل را افزایش می دهد.

پارتیشن شیشه ای اداری

امروزه در کشور های اروپایی، برای استفاده بهینه از تمام فضای واحد، از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می کنند. در صورتی که طراحی شما به صورت صحیح انجام شود، پارتیشن شیشه ای اداری پاسخگوی تمام نیاز های شما خواهد بود.


 
ویژگی های شیشه پارتیشن 

-پارتیشن شیشه‌ای با ویژگی تک جداره 
 -عملکرد صوتی (آکوستیک) تا 47 db 
 -جذابیت و شیک بودن 
-انواع طرح های سندبلاست 
 -طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها
 -ضخامت 10 میلیمتر
 -ارتفاع استاندارد و یا با ارتفاع کامل  
-نصب سریع 

 

شیشه ی پارتیشن

شیشه ی پارتیشن، شیشه سکوریت 10 میل می باشد. شیشه ی پارتیشن نظم خاصی را به واحد اداری، یا منزل و یا هر جای دیگری که مورد استفاده قرار گیرد می دهد. شیشه ی پارتیشن می تواند هر رنگی که شیشه سکوریت دارد باشد. شیشه پارتیشن باید علاوه بر مقاومت و دارای زیبایی و تنوع نیز باشد که رامادر این امکان را بوجود آورده که شیشه پارتیشن تمامی ویژگی های یک پارتیشن عالی را دارا باشد. مقاومت، زیبایی، تنوع طرح و رنگ، عایق نسبی در برابر ورود صدا و دما، عایق در برابر عبور گرد و غبار و... از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد شیشه پارتیشن تولیدی رامادر می باشد که از مواد اولیه و درجه یک می باشد که در نهایت کیفیت شیشه پارتیشن را به بالاترین حد خود می رساند. 

یراق پارتیشن شیشه ای

برای نصب و اتصال پارتیشن شیشه ای لازم است که از اتصالات و یراق آلات پارتیشن شیهای استفاده شود تا این سازه شیشه ای بتواند پایدار بماد، یراق آلات پارتیشن شیشه ای همان یراق شیشه می باشد که بسته به نوع پارتیشن هرکدام از این یراق آلات مورد استفاده قرار می گیرد. 
شرکت رامادر در پروژه های خود از انواع یراق آلات با کیفیت داخلی و خارجی استفاده می کند که به دلیل مرغوبیت بالای این یراق آلات، پارتیشن شیشه ای از کیفیت زیادی برخوردار است و می توان سالهای سال از آن استفاده نمود. یراق آلات استفاده شده توسط رامادر علاوه بر کیفیت ظاهر زیبایی نیز دارند که همین امر در ایجاد پارتیشن زیبا و محیط چشم نواز بسیار تاثیر گذار است.

اجرای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای امروزه به عنوان یکی از عومل در طراحی دکوراسیون داخلی در محیط های اداری و مسکونی و.. محسوب می شود. اجرای پارتیشن شیشه ای در محیط های مختلفی موجب می شود تا تنوع فضایی و افزایش دید بصری را ایجاد نماید و موجب بالا رفتن استفاده از محیط و تقسیم بندی آن به فضاهای مختلف گردد که این امر موجب بالا رفتن کارآیی در کارکنان در محیط اداری کاری با ایجاد حریم شخصی گردد. 

با اجرای پارتیشن شیشه ای درمحیط های بزرگ میتوان آن محیط را به فضاهای کوچکتر و کارآ تر تقسیم نمود و در محیط ها کوچک نیز می توان با تقسیم بندی فضایی استفاده از آن فضاها حتی فضاهای پرت و دور افتاده استفاده مفیدی داشت. اجرای پارتیشن شیشه ای علاوه بر زیبایی موجب می شود تا نور به طور یک دست در همه محیط بتابد.