سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه و آینه های سقفی

شیشه و آینه های سقفی کاربرد گسترده ای در صنعت دکوراسیون منزل پیدا کرده اند. شیشه های تزئینی یکی از کاربرد های شیشه های سقفی است. حتما تا کنون با این صحنه مواجه شده اید که شیشه های تزیینی در سقف اتاق های مجلل کار شده باشند. شیشه های دکوراتیو تزئینی روح تازه ای به بدن ساختمان می بخشند. شیشه های سقفی علاوه بر روشن تر کردن فضای اتاق، می توانند باعث زیبا تر شدن فضای اتاق بشوند.

شیشه رنگی که در سقف شیشه ای آَشپزخانه استفاده می شود بسیار سبک است. سقف شیشه ای در گلخوانه ها نیز کاربرد دارد. سقف شیشه ای در دو حالت فریم لس و فریم دار نصب می شود. قیمت سقف شیشه ای در مقایسه با انواع سقف های شیشه ای خصوصاً شیشه های طرح دار دکوراتیو پایین تر است. سقفهای شیشه ای درست مثل پارتیشن شیشه ای و بالکن شیشه ای جلوه ای متفاوت و متمایز دارند.

سقف کاذب شیشه ای بیشتر به عنوان نورگیر منازل استفاده می شود. از دیگر استفاده های سقف شیشه ای کاذب ، استفاده در سقف گلخانه ها است. سقف های کاذب شیشه ای اغلب به صورت نشکن تولید و اجرا می شوند.

قیمت شیشه سکوریت و شیشه دکوراتیو منزل و قیمت شیشه دکوراتیو به ابعاد، ضخامت، جنس شیشه و آینه های سقفی بستگی دارد.

شیشه سقفی ثابت متشکل از چارچوب پوششی محافظ یک قاب لعاب کاری میباشد. (بخش انتقال دهنده روشنایی، که عمدتاً از شیشه یا پلاستیک تشکیل میشود که عملی شیشه لعابی متصل و نگه داشته شد.ه توسط قاب را بکار میبرد زمانیکه در دسترس ساکنَان میباشد. این نوع نیز شیشه سقفی نامیده میشود.

 

امروزه سقف های شیشه ای

 

در دکوراسیونانها جزئی است که نمی توان آن را نادیده گرفت . محلی برای عبور تاسیسات که دسترسی به آن نیز بسیار مهم است . گاه این سقفها محلی برای روشنایی دهی نیز به حساب می آیند که اهمیت آنها را دو چندان می کند . معمولا سقفهای شیشه ای در سرویسهای بهداشتی و یا آشپزخانه وجود دارد که توجه به چشم نوازیی آنها باعث چشم نوازتر شد.ن این فضاها در منزل می شود .بسیاری از افراد که علاقه به داشتن فضایی چشم نواز و متفاوت هستند علاقه ای به استفاده از متریالهای بی ارزشی چون طلقهای پلاستیکی برای این فضا ندارند از این رو برای پوشش خاص و متفاوتی که برای آنها نیاز دارند دچار مشکل و سر در گمی می شوند .از این رو هنرمندان ما بر آن شد.ند تا محصولی چشم نواز , منحصر به فرد و مناسب برای این سقفهای شیشه ای دیزاینی کنند . پیشنهاد ما استفاده از انواع شیشه های تزیینی است که با قابلیتهای بسیاری که دارند بسیار مناسب این فضاها می باشند

 

سقف شیشه ای چیست

 

سقف های شیشه ای پوششی چشم نواز ازشیشه به جای مصالح رایج سقف دکوراسیونان می باشند. در واقع این پوشش راه حل های چشم نواز و سازگار با محیط زیست برای روشن کردن دکوراسیونان های مسکونی و یا تجاری هستند.این سیستم با استفاده از روشنایی طبیعی به جای الکتریسیته بعنوان یک منبع روشنایی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.ایجاد سازه پایدارخود ایستا با توان مقابله با نیروهای وارد از فشار برف،باران،باد و غیره همچنین مقاومت در برابر عبور گرما ،سرما،رطوبت،صدا و هوا با بهره گیری از دو فلز فولاد و آلومینیوم در کنار یکدیگر میسر می گردد. اجرای جزئیات ظریف بوسیله واشرها و چسبهای مخصوص همچنین محاسبات سازه ای و دیزاینی های چشم نواز مجموعه ای بی نظیر از لحاظ بصری را پدید می آورد.