سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه و آینه دکوراتیو

شیشه و آینه دکوراتیو از جمله پر استفاده ترین مواردی است که در طراحی دکوراسیون داخلی به کار می رود. مزایای شیشه و آینه دکوراتیو عبارتند از :

·         شیشه دکوراتیو بسیار سبک است.

·         نصب شیشه های تزئینی بسیار ساده است.

·         شیشه و آینه دکوراتیو در طرح‌های بسیار متنوع، مطابق با هر نوع سلیقه عرضه می‌شوند.

·         قیمت شیشه های تزئینی ایدآل است.

·         نصب شیشه و آینه پلکسی دکوراتیو به دیوار هیچ آسیبی نمی‌رساند.

·         شیشه های طرح دار را می‌توان بدون بجا ماندن اثری از روی دیوار جدا کرد و در مکان دیگری نصب کرد.

·         شیشه و آینه دکوراتیو زیبایی خیره کننده‌ای به محیط می‌بخشند.

·         به دلیل خاصیت بازتاب آینه و شیشه، محیط نصب شیشه های دکوراتیو بسیار روشن است.

·         شیشه و آینه دکوراتیو در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شوند.

 

شیشه و آینه دکوراتیو در انواع و اقسام متعددی عرضه می شوند از جمله :

 

·         آینه پلکسی دکوراتیو

·         شیشه دکوراتیو

·         شیشه لاکوبل

·         شیشه های تزئینی

·         شیشه سکوریت رنگی

·         انواع شیشه ساختمانی تزئینی

·         شیشه طرح دار رنگی

·         زیباترین آینه های دکوراتیو

·         متنوع ترین طرح های شیشه دکوراتیو

·         انواع آینه های دکوراتیو تهران در رنگ های مختلف

·         انواع شیشه های تزئینی در رنگ های متنوع

·         برش های مختلف شیشه سکوریت رنگی

·         آینه های دکوراتیو با اشکال هندسی

·         شیشه های درب و پنجره دکوراتیو

ممکن است شما هم در گوگل این عبارت ها را سرچ کرده باشید : شیشه و آینه دکوراتیو تهرانtehran ، آینه دکوراتیو اصفهان ، آینه های دکوراتیو تهران . با سرچ کردن این موارد به مرکز فروش آینه های دکوراتیو هدایت می شوید.

آینه از نماد های نور و روشنایی در خانه است.استفاده از آینه در منازل لوکس از گذشته تا به امروز متداول بوده است.افرادی که به دنبال داشتن فضاهایی متفاوت هستند،از اینه به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا سازیها استفاده می کنند.

استفاده از اینه در خانه ها و فضای کوچک باعث می شود تا فضا بزرگتر به نظر آید و تلالو و نور در آینه فضا را روشن تر نماید.همچنین از اینه به عنوان عنصری انرژی بخش در فضا یاد میشود وکه به فضا آرامش،گستردگی و تازگی می بخشد.

ما قسمت اعظم وقت خود را در خانه می گذرانیم.بنا براین زیبایی آن و تغییراتی که می خواهیم در آن ایجاد نماییم از دل مشغولی های اصلی خانم ها ی خانه است.گروه طراحی خانه برتر یک روش اسان و زیبا و ارزان پیشنهاد میدهد و آن استفاده از اینه فانتزی است.اینه فانتزی یک راه ارزان برای ایجاد تغییر در فضای خانه است.خوبی این روش این است که حتی اگر از ان خسته شدید به راحتی می توانید آن را بکنید.

آینه دکوراتیو یا همان آینه های رنگی در رنگ های طلایی، برنز، مسی، آبی، ساده معمولی و ساده کریستالی از محصولات شرکت ما می باشد و برای دکوراسیون داخلی فروشگاه ها، لابی ها، دکور اتاق ها و … مناسب می باشد و در ضخامت های 4 و 6 ملی متر تولید و اجرا می شود.

 

 کاربرد آینه بسته به نوع چینش و محل نصب قطعات می‌تواند به‌صورت تزیینی یا روزمره باشد. نوع ابزار لبه‌ی آینه، تراش 0/7 سانتی‌متری است. برای اندود پشت آینه هم مخلوط جیوه و نقره در نظر گرفته شده تا از آینه‌های معمولی، بازتاب تصویر بهتری را به نمایش بگذارد. برای چسباندن آینه به دیوار در بسته‌بندی، چسبی به ضخامت 4 میلی‌متر وجود دارد که خاصیت ضدآب بودن هم دارد؛ به‌معنای اینکه در محیط‌های مرطوب هم قابل‌استفاده خواهد بود. ایده‌ی آینه‌های تکه‌ای یا پازلی به این دلیل شکل گرفت که مصرف‌کنندگان بتوانند با توجه به خلاقیت خودشان به مدل‌های مختلف نصب آینه برسند. در نصب آینه‌های تکه‌ای هر مجموعه در هر محل نسبت به محلی دیگر، شکل متفاوتی می‌گیرد؛ همچنین می‌توان از ادغام مدل‌های مختلف آینه با هم به مجموعه کارهای زیبایی دست یافت. در نصب آینه باید نکاتی را مدنظر قرار داد: درصورتی‌که چسب یک‌بار به دیوار بچسبد، استفاده‌ی مجدد از آن امکان‌پذیر نیست. قبل از نصب حتما باید سطح را خشک و تمیز کنید. گردوخاک تنها عامل نچسبیدن آینه است. بعد از چسباندن هر آینه، مجددا یک‌بار آن را با کف دست فشار دهید. برای جداکردن آینه از دیوار از نخ استفاده کنید؛ بدین‌صورت‌که نخ را از دو طرف، پشت آینه بگیرید تا باعث بریدن چسب شود. سال 1321 شمسی، شخصی به‌ نام «موسیو استفان یونانی» روش سنتی تولید آینه را در ایران شروع کرد. سرانجام در سال 1356، با راه‌اندازی کارخانه‌های تولید مکانیزه‌ی آینه در داخل کشور، تولیدات سنتی و دستی به‌ پایان رسید. صنایع شیشه و آینه‌ی ایران در سال 1343، با تجربه‌ی 22 ساله‌ی قبلی شروع به کار کرد. این مجموعه با واردکردن ماشین‌آلات مکانیزه از ایتالیا و چین کار خود را توسعه داد. تراشکاری سنتی، گل‌زنی آینه و همچنین آینه‌ی آنتیک از تولیدات اولیه‌ی دکوراتیو این مجموعه در گذشته بوده‌اند. درحال‌حاضر فعالیت صنایع شیشه و آینه‌ی ایران در تداوم نسل اولیه‌ی گسترش و روند برش، تولید و ابزارزنی شیشه و آینه ادامه دارد.